lunes, 30 de marzo de 2015

Concentración de rechazo a la violencia machista

Concentración, martes 31 de marzu a las 20 h. 
en la Plaza del Humedal - Xixón
en la Plaza la Escandalera - Uviéu


viernes, 27 de marzo de 2015

Toes y toos el sábadu 28 de marzu a les 12 h. n'Uviéu

MANIFESTACIÓN ESCONTRA LES REDAES RACISTES - Salida Estación de Renfe

Non más redaes racistes. Non más deportaciones. Ls nuestrs vecins nun sobren. Nativa o estranxera la mesma clase obrera. Construyamos una sociedá ensin discriminaciones.


Manifestación 10 d'abril a les 19:30 h., salida Estación de Renfe - Uviéu

Si dexamos sola a cualesquier persona que ye represalida por lluchar y permitimos que vaya pa la cárcel, ¿quién va quedar pa lluchar polos drechos de toes y de toos?

El vienres 10 d'abril taremos na manifestación Absolución pa los 5 de Zarréu, porque si mos toquen a una mos toquen a toes.


Xornada Muyeres y conflictos llaborales

El pasáu 7 de marzu realizamos una xornada títula Muyeres y conflictos llaborales. Con ella queríemos poner nuestru granu d'arena pa romper colos mitos qu'hai sobre la participación de les muyeres nes lluches, llaborales nesti casu pero serviríamos pa toes. Y cuntar la realidá de lo que ye'l díi ente díi de les muyeres que nun se rinden, que nun se resignen, que nun venden a la compañera nin al compañeru, y que lluchen. Porqu'anque la mayoría de les veces nun se ven, nun salen tanto nos medios de comunicación o nun se les oye tanto nes asamblees, ehí tan y son un exemplu pa toes y pa toos. Anque sobre tou pa toes ya que les muyeres tamos más faltes de referencies dempués de tantos sieglos d'invisibilización.

Esti ye un pequeñu avance del resumen. En breve diremos subiendo les cosines, para que mos sirva pa toes y toos pa reflexionar y siguir avanzando.



domingo, 15 de marzo de 2015

Cartel en blanco y negro Ante la violencia machista, autodefensa

Ayudamos a difundir la campaña Acabemos col machismu. Imprime'l panfletu y repartelu pela cai, pel trabayu, na escuela,....

El tamañu ye de cuartilla. Ta maquetao pa que d'un folio salgan dos. Nunu de los documentos ta la parte d'allantre, la portada, y nel otru'l testu.

Ye trabayu de toes y toos contruyir la sociedá que queremos, llibre de desigualdaes y de violencia.

Pa descargar el panfletu:

Portada: https://drive.google.com/file/d/0B95HdIsJ1hluZ1BLTW1QcXctMVk/view?usp=sharing

Testu: https://drive.google.com/file/d/0B95HdIsJ1hluTTVrNXY1SXo5c3M/view?usp=sharing

Tamién vos dexo otra vez el cartelu:





lunes, 9 de marzo de 2015

La solidaridá ta na cai: Absolución pa los 5 mineros de Zarréu

Campaña Absolución pa los 5 mineros de Zarréu

"SOLIDARIDAD CON LOS 5 MINEROS DE ZARRÉU (ASTURIES)
‪#‎Llibertá5deZarréu‬

Desde Asturies en pie os proponemos hacer un gesto solidario con los 5 mineros de Zarréu, condenados a 2 años y medio de prisión por socorrer a tres compañeros accidentados.
Se trata de que os hagáis una foto con los carteles que os ponemos aquí y la subáis a vuestro muro de facebook, para solidarizaros con los 5 mineros de Zarréu y exigir su absolución.
También podéis enviárnosla a la página de ¡Asturies en pie! para publicarlas.
Gracias a todas y todos."


Equí vos dexamos el cartelu pa que lu podáis imprimir.


Charra-alderique Muyeres y conflictos llaborales

Con esta xornada queremos poner nuestru granu d'arena pa romper colos mitos qu'hai sobre la participación de les muyeres nes lluches, llaborales nesti casu pero serviríamos pa toes. Y cuntar la realidá de lo que ye'l díi ente díi de les muyeres que nun se rinden, que nun se resignen, que nun venden a la compañera nin al compañeru, y que lluchen. Porqu'anque la mayoría de les veces nun se ven, nun salen tanto nos medios de comunicación o nun se les oye tanto nes asamblees, ehí tan y son un exemplu pa toes y pa toos. Anque sobre tou pa toes ya que les muyeres tamos más faltes de referencies dempués de tantos sieglos d'invisibilización.

Asina qu'el sábadu díi 7 de marzu, un díi enantes del Díi internacional de la muyer, vos esperamos nel Centru Social La Llume, pa conocemos, compartir, debatir, visibilizar,...Porqu'ente toes y toos tenemos de dir construyendo la sociedá que queremos.

La xinta ye de traxi, cada persona que lleve dalgo y compartimos ente toes y toos.

Comparti, distribuyi, participa


Siguimos cola campaña ¡Acabemos col machismu!

Equí dexamos el cartelu en blancu y negro pa imprimir. Pocu a pocu la campaña ta difundiendose per Asturies. Sigamos asina. Que naide quede indiferente ante lo que pasa al nuestru lláu.