sábado, 21 de diciembre de 2013

COMUNICADO DEL GRUPO DE MUYERES EN LLUCHA DE LA CSI, CONTRA LA REPRESIÓN Y EN SOLIDARIDAD CON LAS COMPAÑERAS DETENIDAS EN MADRID AL FINAL DE LA MANIFESTACIÓN CONTRA LA REFORMA DE LA LEY DEL ABORTO.



SI NO NOS RESPETAN, HAREMOS QUE SE NOS RESPETE: ABORTO LIBRE, LEGAL, SEGURO Y GRATUITO.

Desde el grupo de mujeres en lucha de la CSI queremos mostrar nuestra repulsa y denunciar la injusta detención de las personas que defendían el derecho a un aborto libre, seguro y gratuito.

A la violencia contra las mujeres ejercida por el gobierno a través de leyes como la que nos prohíbe decidir, se suma la ejercida a través de represión policial, demostrando una vez más que en este país no se nos permite ni defender nuestros derechos.

No les basta con humillarnos declarándonos “incapacitadas” para decidir por nosotras mismas; nos les basta con maltratarnos obligándonos a ser madres en contra de nuestra voluntad; no les basta con torturarnos imponiéndonos pasar por una gestación y un parto sin haberlo elegido; ni siquiera quitárnoslo todo una vez nos hayan obligado a parir.

¡No!, porque nos quieren con miedo, sumisas y esclavas.

Enviamos nuestro apoyo a las compañeras que salieron a la calle a defender los derechos de todas y animamos a seguir haciéndolo… porque si no somos respetadas, haremos que se nos respete.

¡Combativas seremos!, porque ni así nos tendrán



COMUNICÁU DEL GRUPU MUYERES EN LLUCHA DE LA CSI, ESCONTRA LA REPRESIÓN Y EN SOLIDARIDÁ COLES COMPAÑERES DETENÍES EN MADRID AL FINAL DE LA MANIFESTACIÓN ESCONTRA LA REFORMA DE LA LLEI DEL ABORTU

SI NUN SE MOS RESPETA, FADREMOS QUE SE MOS RESPETE: ABORTU LLIBRE, LLEGAL, SEGURU Y GRATUITU.

Dende'l grupu de muyeres en llucha de la CSI queremos amosar la nuesa repulsa y denunciar la inxusta detención de les persones que defendíen el derechu a un albuertu llibre, seguru y gratuitu.

A la violencia contra les muyeres exercida pol gobiernu al traviés de lleis como la que nos prohibe decidir, sumar la exercida al traviés de represión policial, demostrando una vegada más que nesti país nun se nos dexa nin defender los nuesos derechos.

Nun-yos basta con humildanos declarándonos “incapacitades” pa decidir por nós mesmes; nun basta con maltratanos obligándonos a ser madres en contra de la nuesa voluntá; nun-yos basta con torturanos imponiéndonos pasar por una xestación y un partu ensin escoyelo; nin siquier quitanoslo tou una vegada obligárennos a parir.

¡Non!, porque nos quieren con mieu, sumises y esclaves.

Unviamos el nuesu sofitu a les compañeres que salieron a la cai a defender los derechos de toes y animamos a siguir faciéndolo… porque si nun somos respetaes, vamos faer que se nos respete.

¡Combatives vamos ser!, porque nin asina nos tendrán


No hay comentarios:

Publicar un comentario