miércoles, 30 de septiembre de 2015

La CSI llama a participar en la manifestación del 7N en Madrí Contra las violencias machistas


#NI UNA MENOS, 7 N en Madrid

Desde la Corriente sindical d’izquierda llamamos a la participación en la primera manifestación estatal “Contra las violencias machista” que tendrá lugar en Madrid el 7 de noviembre, manifestación convocada por diversas organizaciones y agrupaciones feministas para exigir que la lucha contra las violencias machistas sea una #CuestiondeEstado. Ese día, todas las voces de los diferentes territorios tenemos que ser una contra el machismo y toda su violencia.

Este año está siendo muy negro, en septiembre son más de sesenta y cinco víctimas (mujeres, niños-es y varios hombres) por un terrorismo machista que lejos de perder fuerza repunta con una espiral de violencia ante la que la sociedad en general e instituciones y partidos políticos en particular callan y miran para otro lado.


La CSI, siguiendo con la campaña, que estamos haciendo en Asturies, “Acabemos cola violencia machista” con la que cada vez que hay un asesinato machista soltamos una alerta y salimos a la calle, llamamos a no mirar para otro lado, a poner en el calendario político la Violencia contra la mujer como uno de los temas principales. Llamamos a visibilizar y denunciar lo que está ocurriendo porque en el edificio, en la ciudad, en el pueblo, en el país donde vivimos decenas de mujeres son asesinadas cada año y miles de mujeres son agredidas, violadas, maltratadas, prostituidas, tratadas,…todos los días. Y no sólo ellas, sus hijxs, familiares, amigxs,…son también víctimas de esa violencia.
No podremos hablar de una sociedad más justa e igualitaria ni podremos construir un mundo mejor, sin terminar con la violencia contra la mujer. Por eso la lucha contra las desigualdades y contra el machismo es una lucha más de toda la clase obrera junto con el resto de luchas por el derecho al trabajo, a la educación, a la sanidad, por los derechos lingüísticos y de los pueblos, contra las mordazas, contra la represión, el fascismo, racismo, la lgtbfobia, el terrorismo capitalista (eufemísticamente llamado accidentes laborales), contra el imperialismo, la OTAN,… La lucha de unx debe ser la lucha de todxs o no podremos cambiar nada.
El 7 N la CSI, como sindicato de clase anticapitalista y antipatriarcal, participará en la manifestación y recorrerá las calles de Madrid al grito de ¡Ni UNA MENOS! ¡ACABEMOS CON LA VIOLENCIA MACHISTA!

Manifestación:

-Fecha: sábado 7 de pajares
-Salida: 12:00 h: Ministerio de sanidad, servicios sociales e igualdad, en el Paseo del Prado.
-Recorrido: del Paseo del Prado a la Plaza de España.
 ------------------------------------------------------------------------------------------------

#NIN UNA MENOS, 7 N en Madrid


Dende la Corriente sindical d’izquierda llamamos a la participación na primer manifestación estatal “Contra les violencies machista” que va tener llugar en Madrid el 7 de noviembre, manifestación convocada por diverses organizaciones y agrupaciones feministes pa esixir que la llucha contra les violencies machistes sía una “#CuestiondeEstado”. Esi día, toles voces de los distintos territorios tenemos que ser una contra'l machismu y tola so violencia.

Esti añu ta siendo bien negru, en septiembre son más de sesenta y cinco víctimes (muyeres, neños-ye y dellos homes) por un terrorismu machista que lloñe de perder fuerza repica con una espiral de violencia ante la que la sociedá polo xeneral ya instituciones y partíos políticos en particular callen y miren pa otru llau.

La CSI, siguiendo cola campaña, que tamos faciendo en Asturies, “Acabemos cola violencia machista” cola que cada vez qu'hai un asesinatu machista soltamos una alerta y salimos a la cai, llamamos a nun mirar pa otru llau, a poner nel calendariu políticu la Violencia contra la muyer como unu de les temes principales. Llamamos a visibilizar y denunciar lo que ta asocediendo porque nel edificiu, na ciudá, nel pueblu, nel país onde vivimos decenes de muyeres son asesinaes cada añu y miles de muyeres son agredies, violaes, maltrataes, prostituyíes, trataes,…tolos díes. Y non sólo elles, los sos hijxs, familiares, amigxs,…son tamién víctimes d'esa violencia.

Nun vamos poder falar d'una sociedá más xusta ya igualitaria nin vamos poder construyir un mundu meyor, ensin terminar cola violencia contra la muyer. Por eso la llucha contra les desigualdaes y contra’l machismu ye una llucha más de tola clase obrera xuntu col restu de lluches pol derechu al trabayu, a la educación, a la sanidá, polos derechos llingüísticos y de los pueblos, contra les mordazas, contra la represión, el fascismu, racismu, la lgtbfobia, el terrorismu capitalista (eufemísticamente llamáu accidentes llaborales), contra l'imperialismu, la OTAN,… La llucha de unx tien de ser la llucha de todxs o nun vamos poder camudar nada.

El 7 N la CSI, como sindicatu de clase anticapitalista y antipatriarcal, va participar na manifestación y va percorrer les cais de Madrid al gritu de ¡Nin UNA MENOS! ¡ACABEMOS COLA VIOLENCIA MACHISTA!

Manifestación:

-Fecha: sábadu 7 de payares
-Salida: 12:00 h: Ministerio de sanidá, servicios sociales ya igualdá, nel Paseo del Prado.
-Percorríu: del Paseo del Prado a la Plaza de España.



No hay comentarios:

Publicar un comentario