jueves, 2 de enero de 2014

Gallardones preñaos escontra la reforma de la llei del abortu na Sansilvestre de Xixón



Nun podíemos faltar esti pasáu 31 d'avientu na carrera de la Sansilvestre de Xixón. Gallardones preñaos escontra la reforma de la llei del abortu, percorrieron la playa pa qu'a naide se-y escaeza la  reforma de la llei, y que son les nueses vides les que tan en xuegu.
Compañeres/os a siguir lluchando.
Porque mos quiten la educación, la sanidá, el trabayu,....y amás xueguen cola vida de la mitá de la población, la vida de les muyeres de la clas obrera que tamos cada día más precarizaes y nun vamos dir a Llondres nin a nengún lláu.
Porque cola nuesa vida nun se xuega, ¡Abortu llibre, llegal, seguru y gratuitu!
¡Tolos drechos pa toes/os!
Vemonos na cai.

No podíamos faltar este pasado 31 de diciembre en la carrera de la Sansilvestre de Gijón. Gallardones preñados contra la reforma de la ley del aborto, recorrieron la playa para que a nadie se le olvide la reforma de la ley, y que son nuestras vidas las que están en juego.
Compañeras/os a seguir luchando.
Porque nos quitan la educación, la sanidad, el trabajo,....y además juegan con la vida de la mitad de la población, la vida de las mujeres de la clase obrera que estamos cada día más precarizadas y no iremos a Londres ni a ningún lado.
Porque con nuestra vida no se juega, ¡Aborto libre, legal, seguro y gratuito!
¡Todos los derechos para todas/os!
Nos vemos en la calle.

No hay comentarios:

Publicar un comentario