viernes, 7 de marzo de 2014

LA VUESA REPRESIÓN NUN MOS VA TAPAR LA BOCA

Comunicáu de sofitu a les/los compañeros con multes





Dende'l grupu de muyeres en llucha de la CSI queremos faer pública nuesa solidaridá colos y les compañeres que salen a la cai a lluchar por una sociedá más xusta y amosar la nuesa repulsa escontra la represión que sufrimos les persones que nin mos conformamos nin mos rindimos.

Apocayá llegaron comunicaciones del Principáu a compañeros y compañeres pa un xuiciu de faltes el próximu día 7 d'abril a les 10:30 h nos Xulgaos de Xixón (al lláu de la estación de FEVE). Les parés glayaron “Albuertu llibre, seguru y gratuitu” y el PSOE respondió con una comunicación de xuiciu de faltes a les/los nuesos/es compañeros y compañeres; esi mesmu PSOE que con tanta hipocresía vemos despolvoriar la bandera violeta y quier encabezar el refugu a la reforma de la llei del albuertu de Gallardón.

L'espaciu públicu, común, foise privatizando hasta'l puntu que la publicidá forma parte del paisaxe urbanístico construyendo un imaxinariu hexemónicu difícilmente cuestionable. Les grandes empreses y partíos que pueden financiálo a costa de nós, son los únicos con derechu a espresase y convirtieron al pueblu en suxetos receptores pasivos o en posibles clientes que'l so únicu derechu ye escoyer ente'l móvil d'última xeneración y l'aspiradora intelixente. Los nuesos problemes reales, esmoliciones, opiniones y los nuesos derechos nun tienen sitiu.

Nós nun tenemos valles publicitaries al nuesu serviciu, nin radios, nin periódicos y televisiones con gran financiamientu. Nós tenemos les nueses voces, les cais y les muries y nun pensamos arrenunciar a ellos por más represión que nos impongan. Agora la represión llámase multa: más individual y más silenciosa pero igual de dañible ya inxusta cuando recai sobre un pueblu cada vez más aprobetáu.

Por eso tenemos de resistir. Recuperemos la cai, recuperemos les muries, recuperemos l'espaciu común, recuperemos la voz, y glayemos bien alto pa romper les cadenes y la mordaza que quieren imponenos.
Quiérennos con mieu, sumises y esclaves. Nós respondemos con unidá y solidaridá.

¡Si mos toquen a una, tóquenmos a toes!
¡Escontra la represión, nenguna persona sola!


¡Xusticia social!





VUESTRA REPRESIÓN NO NOS TAPARÁ LA BOCA

Desde el grupo de mujeres en lucha de la CSI queremos hacer pública nuestra solidaridad con los y las compañeras que salen a la calle a luchar por una sociedad más justa y mostrar nuestra repulsa hacia la represión que sufrimos las personas que ni nos conformamos ni nos rendimos.

Recientemente han llegado comunicaciones del Principado a compañeros y compañeras para un juicio de faltas el próximo día 7 de abril a las 10:30h en los Juzgados de Gijón (al lado de la estación de FEVE). Las paredes gritaron “Aborto libre, seguro y gratuito” y el PSOE respondió con una comunicación de juicio de faltas a nuestros compañeros y compañeras; ese mismo PSOE que con tanta hipocresía vemos desempolvar la bandera violeta y quiere encabezar el rechazo a la reforma de la ley del aborto de Gallardón.

El espacio público, común, se ha ido privatizando hasta el punto que la publicidad forma parte del paisaje urbanístico construyendo un imaginario hegemónico difícilmente cuestionable. Las grandes empresas y partidos que pueden financiárselo a costa nuestra, son los únicos con derecho a expresarse y han convertido al pueblo en  sujetos receptores pasivos o en posibles clientes cuyo único derecho es escoger entre el móvil de última generación y la aspiradora inteligente. Nuestros problemas reales, preocupaciones, opiniones y nuestros derechos no tienen sitio.

Nosotras no tenemos vallas publicitarias a nuestro servicio, ni radios que lleguen a todas partes, o periódicos y televisiones con gran financiación. Nosotras tenemos voces, calles y muros y no pensamos renunciar a ellos por más represión que nos impongan. Ahora la represión se llama multa: más individual y más silenciosa pero igual de dañina e injusta cuando recae sobre un pueblo cada vez más empobrecido.

Por eso debemos resistir. Recuperemos la calle, recuperemos los muros, recuperemos el espacio común, recuperemos la voz, y gritemos bien alto para romper las cadenas y la mordaza que nos quieren imponer.

Nos quieren con miedo, sumisas y esclavas. Nosotras respondemos con unidad y solidaridad. 

¡Si nos tocan a una, nos tocan a todas!
¡Contra la represión, ninguna persona sola!
¡Justicia social!


No hay comentarios:

Publicar un comentario