jueves, 13 de marzo de 2014

Pal cambiu..."Tenemos qu’entamar pela nuesa propia casa"

Llegamos a este 8 de marzo en condiciones de retroceso, en lo que a los derechos de la mujer se refiere.

La reforma de la ley del aborto, impulsada por el PP de Gallardón, obliga a la mujer a ser madre a la fuerza, transformando en un deber lo que jamás tiene que dejar de ser una opción libre. En este sentido, la CSI se posiciona abiertamente, de forma clara, contundente y sin fisuras, por el aborto libre, legal, seguro, gratuito y con la voluntad de la mujer como único factor a tener en cuenta en el momento de escoger tan importante decisión.

Por otro lado, los asesinatos y agresiones de todo tipo a las mujeres, continúan produciéndose mientras que la gran mayoría de responsables políticos y políticas despliegan miles de lazos violetas, tan inútiles como hipócritas, a las puertas de parlamentos y ayuntamientos.
Inútiles e hipócritas ellos, ellas y los lazos.

Si a todo esto le sumamos el paro brutal entre las mujeres, la discriminación laboral y las peores condiciones de sueldo y trabajo con respecto a los hombres o la sobrecarga de trabajo que les suponen las tareas domésticas y familiares, nos encontramos con una situación insoportable para un mal llamado “colectivo” que, no nos engañemos, es una realidad que suenta con más del 50% de la población.

Y esta situación está acabando, de alguna manera, formando parte del paisaje cotidiano de una sociedad que parece aceptarlo como un mal irremediable.

Para cambiar esta situación, tenemos que empezar por nuestra propia casa. La participación de las compañeras en todas y cada una de nuestras estructuras organizativas, actos públicos y movilizaciones (ejecutivas, órganos de dirección, asambleas, congresos, intervenciones públicas, ruedas de prensa, etc.) tiene que ir creciendo hasta conseguir la igualdad que decimos defender.

En este sentido, existe dentro del sindicato un colectivo de mujeres llamado “Mujeres en lucha, CSI”. Apoyar sus reivindicaciones y luchas, dentro y fuera del sindicato, es una labor, no solo ineludible para el conjunto de la CSI, sino imprescindible, como decimos en nuestros carteles, para hacer lo que se dice.



Allegamos a esti 8 de marzu nunes condiciones de retrocesu, no qu’a los derechos de la muyer se refier.

La reforma de la llei del albuertu, impulsada pol PP de Gallardón, obliga a la muyer a ser ma a la fuercia, tornando nun deber lo qu’enxamás tien de dexar de ser una opción llibre. Nesi sen, la CSI posiciónase abiertamente, de forma clara, contundente y ensin fisures, pol albuertu llibre, legal, seguru, de baldre y cola voluntá de la muyer como únici factor a tener en cuenta nel momento de garrar tan importante decisión.

Per otru llau, los asesinatos y agresiones de tou tipu a les muyeres, continúen produciéndose de mientres que la gran mayoría de responsables políticos y polítiques desplieguen milenta de llazos violetes, tan inútiles como hipócrites, a les puertes de parllamentos y ayuntamientos. Inútiles ya hipócrites, ellos, elles y los llazos.

Si a too esto-y amestamos el paru brutal ente les muyeres, la discriminación llaboral y les peores condiciones de sueldu y trabayu con respeutu a los homes o la sobrecarga de trabayu que-yos suponen les tarees doméstiques y familiares, atopámonos con una situación insoportable pa un mal nomáu “coleutivu” que, nun nos engañemos, ye una realidá que cuenta con más del 50% la población.
Y esta situación ta acabando, dalguna manera, formando parte del paisaxe cotidianu dúna sociedá que parez aceutalo comu un mal irremediable.

Pa cambiar esta situación, tenemos qu’entamar pela nuesa propia casa. La participación de les compañeres en toes y caúna de les nueces estructures organizatives, actos públicos y movilizaciones (executives, órganos de direición, asamblees, congresos, intervenciones publiques, ruedes de prensa,…) tien que dir xorreciendo hasta algamar la igualdá que decimos defender.

Nesti sen, existe dientru’l sindicatu, un coleutivu muyeres, nomáu “Muyeres en llucha, CSI”. Apoyar les sos reivindicaciones y les sos lluches, dientru y fuera’l sindicatu, ye un llabor, non sólo ineludible pal conxuntu la CSI, sinon imprescindible, como decimos nos nuesos cartelos, pa facer lo que se diz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario